«ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ» БАҒДАРЛАМАСЫ – ҮЗДІКСІЗ АДАМГЕРШІЛІК ЖӘНЕ РУХАНИ ТӘРБИЕНІҢ НЕГІЗІ БӨЛІМІ

 

Модератор: Б.А Асылова, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым вице-министрі,

Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының өкілі

Алғы сөз

Бибігүл Амангелдіқызы Асылова,

ҚР Білім және ғылым вице-министрі

Алғы сөз

Ирина Владимировна Смирнова,

ҚР Парламент Мәжілісінің депутаты

Алғы сөз

Шалва Александрович Амонашвили,

Халықаралық гуманитарлық педагогика орталығының негізін қалаушы, педагогика ғылымдарының докторы, академик

Алғы сөз

Эльхам Бейляр Оглы Бейляров,

Психология және арнайы білім кафедрасының меңгерушісі, Әзірбайжан Республикасы Президенті жанындағы Жоғары аттестациялық комиссияның Сараптамалық кеңесінің мүшесі, психология ғылымдарының докторы, профессор

Алғы сөз

Риза Алихан Халилов,

Мәскеу     мемлекеттік      университетінің        психология      факультетінің      деканы, Ломоносов (Әзірбайжан) философия докторы

Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында

«Өзін-өзі тану» пәні бойынша оқу процесін ұйымдастыру

Ирина Владимировна Калачева,

«АҮДИ» КеАҚ президентінің м.а.

Мектепке дейінгі білім беруді дамыту моделін енгізу

Манара Елекенқызы Адамова,

«Мектепке дейінгі балалық шақ» Республикалық орталығының директоры

«Өзін-өзі тану» парадигмасында әлеуметтік педагогика мамандарын даярлаудың жетістіктері мен мәселелері» (М.Х.Дулати атындағы ТарМУ мысалында)

Гаухар Ералиқызы Санай,

Дулати атындағы Тараз аймақтық университетінің кафедра меңгерушісі, п.ғ.к.

Өзін-өзі         тану         сабақтастығы:          мектеп-колледж-бакалавр-магистр- докторантура

Гүлжан Амангелдіқызы Омарова,

«АҮДИ» КеАҚ жетекші ғылыми қызметкері, п.ғ.к.

 

Зорлық-зомбылықтың жалпы адамзаттық құндылығы тәжірибесі негізінде орта мектеп оқушыларының дүниетанымдық құндылық бағдарын қалыптастыру

Екатерина Юрьевна Сибилева,

Алматы қаласындағы №134 лицейдің өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі

Мектеп оқушыларының өміріндегі өзін-өзі тану пәні

Бірғаным Игисинова,

Шымкент қаласы А.С. Пушкин атындағы №1 мектеп-гимназиясының 11 «а» сы- нып оқушысы

«Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасын оқу үдерісіне интеграциялау үшін базалық және пилоттық ұйымдардың желісі

Ольга Александровна Прокопьева,

Алматы қаласы  №35 гимназия директоры

«Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасын іске асыру бойынша пилоттық және базалық білім беру ұйымдарының қызметін ұйымдастыру

Бақыт Шалабайұлы Алиев,

«АҮДИ» КеАҚ ғылыми-әдістемелік бөлімінің бастығы

«Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасы бойынша білім беру қызметінің сапасын бақылау

Мариам Кахермановна Таипова,

«АҮДИ» КеАҚ Аналитика, мониторинг және педагогикалық зерттеулер бөлімінің бастығы, т.ғ.к.

Рухани-адамгершілік тәрбие қазіргі әлемдегі тұлғаны әлеуметтендірудің негізі ретінде

Айжан Серікбайқызы Тоқбасова,

«АҮДИ» КеАҚ Ақтөбе облысы бойынша филиалының аға оқытушысы

«Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасын мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы инновациялық қызметпен интеграциялау

Рашида Умбетқызы Тебай,

Қарағанды қаласының «Бәйтерек» балабақшасының директоры

Орта білім беру ұйымдарында жалпы адамзаттық құндылықтарға негізделген білім беру мен оқыту жүйесін жетілдіру

Нұрбол Ерболұлы Өміралы,

Алматы қаласы, №137 мектептің өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі

«Өзін-өзі тану» РАБ бағдарламасын білім беру үдерісіне интеграциялау табысты тұлға қалыптастырудың негізі ретінде

Ляззат Жетібайқызы Утарбаева,

Орал қаласы Орал гуманитарлық-техникалық колледжінің директоры

12.15-12.45Сұрақ-жауап, талқылау, бос микрофон
12.45–13.00Қорытындылау. Ұсынысты қабылдау

 

Күні

18 Там 2021
Expired!

Уақыты

10:00 am - 1:00 pm

Отырыс түрі

Панельдік отырыс